Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
- Wat zijn de betalingsmogelijkheden?Particulieren: U kunt ons pinnen ( creditcard is ook mogelijk ). Contant liever niet! Zakelijk: U geeft bij het maken van de afspraak de factuurgegevens door. U betaalt met de pin of creditcard. U ontvangt altijd een betalingsbewijs. Indien u een factuur nodig heeft, overleg dan met de chauffeur. Bewindvoering: Als u optreedt als bewindvoerder ontvangen wij graag vooraf per e-mail de goedkeuring dat uw cliënt een afspraak mag maken. De factuur wordt dan naar u gestuurd. Zo heeft uw cliënt geen omkijken naar de betaling.
- Wanneer betaal ik?Wij vragen geen aanbetalingen. U betaalt bij ons pas op het moment dat we bij u aanwezig zijn. U laat ons de items zien en wij communiceren met u over de prijs. In sommige gevallen is het niet mogelijk om een exacte prijs vooraf te geven. Denk bijvoorbeeld aan meerwerk zoals loopwerk, demontage en overige werkzaamheden. Dit wordt vooraf met u besproken. Indien u niet aanwezig bent bij de afspraak kunnen wij vooraf een betalingsverzoek laten toekomen. Er dient dan vooraf betaald te zijn. We nemen alleen de aangegeven goederen mee! Indien het afwijkt nemen wij contact met u op hoe we het voor u kunnen oplossen.
- Wanneer hoor ik wat de definitieve prijs is?Bij het maken van een afspraak vult u de items in die u wilt dat we ophalen. Dit is een indicatie. Indien het afwijkt als wij ter plekke zijn dan wordt de exacte prijs met u besproken.
- In welke regio’s zijn jullie actief?Wij hebben een landelijke dekking met uitzondering van het zuiden van Zeeland en de Waddeneilanden.
- Gelden voor iedere regio dezelfde prijzen?Jazeker! Ongeacht waar u woont of gevestigd bent, wij halen voor dezelfde prijs uw afval op!
- Hoe plan ik een afspraak in?Afspraken kunnen zowel via onze website als telefonisch worden ingepland. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op: 085-0810588
- Hoe weet ik hoe laat de Afval Ophaal Dienst bij mij arriveert?U kiest tijdens het maken van een afspraak zelf welke datum en tijdslot het beste binnen uw agenda passen. Vervolgens ontvangt u een bevestigingsmail waarin dit nogmaals vermeld staat. Daarnaast bellen onze vriendelijke medewerkers ongeveer 30 minuten voordat ze bij u op locatie zijn om aan te geven dat ze er bijna zijn. Zo laten wij alles vlot verlopen.
- Kan ik mijn afspraak nog wijzigen/cancelen?Jazeker kan dit! Heel erg gemakkelijk zelfs. U kunt in de bevestingsemail de Rode Button gebruiken Wilt u de afspraak annuleren of verplaatsen? Annuleren: u ontvangt GEEN bevestiging hiervan. Verplaatsen: NA het annuleren dient u de pagina te verversen, kies een nieuw moment. U ontvangt WEL een bevestiging. U kunt natuurlijk ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. 085-0810588
- Zijn jullie verbonden aan gemeentes?Wij zijn een private onderneming en verlenen onze diensten tegen betaling. Wij zijn niet verbonden aan, noch werkzaam als gemeentelijke instantie.
- Doen jullie ook het tilwerk?Jazeker, wij doen al het tilwerk. U hoeft het alleen maar aan te wijzen en wij zorgen ervoor dat de items verwijderd worden. Of de items op de zolder liggen of in de tuin. Voor ons maakt het niet uit. In sommige gevallen ( bij veel demontage of veel loopwerk) kan het zijn dat wij een toeslag hanteren. Deze wordt vooraf met u besproken.
- Maken jullie ook hele woningen leeg?Wij kunnen u ook van dienst zijn om een gehele woning leeg te ruimen. Van zorgkamer tot appartement, van rijtjes huis tot heren huis en van boerderij tot villa. Wij doen het allemaal. Klik hier voor meer informatie. Link naar https://afvalophaaldienst.nl/ontruiming/
- Wat doen jullie met de spullen?Onze naam zegt het al, Wij zijn van de Afval Ophaal Dienst. In de meeste gevallen halen wij kapotte, oude items op. Mochten wij bruikbare items tegenkomen dan doneren wij dat aan goede doelen of geven wij dit af bij de lokale Kringloop. Elke regiomanager heeft zijn eigen werkwijze en relaties. Wij recyclen zoveel mogelijk door het afval gescheiden aan te bieden bij de afval verwerker.
- Overige vragen?Bij overige vragen kunt u op maandag t/m vrijdag tussen 0900-17:00 uur ( middag pauze van 1230 tot 1300uur )contact met ons opnemen via: 085-0810588. Woensdag middag zijn wij telefonisch niet bereikbaar.
Afval Ophaal Dienst BV
Kloosterbaan 27, Roermond
4,8 770 reviews
-
Mirjam Cok
★★★★★
in de afgelopen week
Supersnel geregeld! Kantoor leeg in slechts één middag, top
- Lex ★★★★★ in de afgelopen week
-
Frederique
★★★★★
een week geleden
Vriendelijk, kundig en snel, een aanrader! PM pas later op de webpagina als je doorklikt bij de bestelling zie je de daadwerkelijke prijzen (bijv. dat je per verdieping tillen ook nog 20 euro per verdieping erbij betaalt) maar los daarvan … More een zeer goede ervaring.
-
Laura Silvius
★★★★☆
een week geleden
We maakten 's avonds laat een afspraak en de volgende ochtend konden ze al bij ons op de stoep staan! De prijs online is ook exact wat we afgerekend hebben. Dat is misschien licht aan de prijzige kant, maar daar staat wel een top service … More tegenover.
De avond van tevoren kregen we nog een mailtje met een tijdvak van een half uur, en een half uur voordat onze bank werd opgehaald werden we nog netjes gebeld. Heel fijn! En daarnaast ook gewoon een super vriendelijke vader en zoon die goed op andere meubels/muren letten tijdens het weghalen van je spullen 🙂 Bedankt!