Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Particulieren: Als particulier kunt u betalen via pin/creditcard.
    Bedrijven: Als onderneming kunt u betalen via pin/creditcard/op factuur.

  • Wanneer betaal ik?

    U betaalt pas wanneer al uw afval door onze vriendelijke medewerkers is ingeladen. Er zijn geen kosten vooraf.

  • Gelden voor iedere regio dezelfde prijzen?

    Jazeker! Ongeacht waar u woont of gevestigd bent, wij halen voor dezelfde prijs uw afval op!

  • Wanneer hoor ik wat de definitieve prijs is?

    Bij het maken van een afspraak vult u een inschatting in van het aantal kubieke meter wat u aan afval heeft staan. Aangezien het inschatten hiervan niet altijd even gemakkelijk is, staat de definitieve prijs pas vast wanneer onze personeelsleden het af te voeren afval daadwerkelijk hebben zien staan, de inschatting hiervan met u bespreken en u akkoord gegeven heeft.

  • Hoe plan ik een afspraak in?

    Afspraken kunnen zowel via onze website als telefonisch worden ingepland. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op: 085-0810588

  • In welke regio’s zijn jullie actief?

    Op dit moment halen wij afval op in Limburg, Brabant, Noord-Holland, Groningen & Zuidoost-Gelderland. Selecteer bij het maken van een afspraak de regio waarin u woonachtig bent. Staat uw regio er niet bij? Neem dan rechtstreeks contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Hoe weet ik hoe laat de Afval Ophaal Dienst bij mij arriveert?

    U kiest tijdens het maken van een afspraak zelf welke datum en tijdslot het beste binnen uw agenda passen. Vervolgens ontvangt u een bevestigingsmail waarin dit nogmaals vermeld staat. Daarnaast bellen onze vriendelijke medewerkers ongeveer 30 minuten voordat ze bij u op locatie zijn om aan te geven dat ze er bijna zijn. Zo laten wij alles vlot verlopen.

  • Kan ik mijn afspraak nog wijzigen/cancelen?

    In de bevestigingsmail staat dat het niet meer mogelijk is om een afspraak te wijzigen/cancelen. Mocht er echter onverhoopt een wijziging in uw agenda plaatsvinden dan is dit altijd bespreekbaar. Geef dit telefonisch aan ons door via: 085-0810588.

  • Zijn jullie verbonden aan gemeentes?

    Wij zijn een private onderneming en verlenen onze diensten tegen betaling. Wij zijn niet verbonden aan, noch werkzaam als gemeentelijke instantie.

  • Overige vragen?

    Bij overige vragen kunt u op maandag t/m vrijdag tussen 08:30-17:00 uur contact met ons opnemen via: 085-0810588.