Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
    Particulieren: Als particulier kunt u betalen via pin/creditcard. Bedrijven: Als onderneming kunt u betalen via pin/creditcard/op factuur.
  • Wanneer betaal ik?
    U betaalt pas wanneer al uw afval door onze vriendelijke medewerkers is ingeladen. Er zijn geen kosten vooraf.
  • Gelden voor iedere regio dezelfde prijzen?
    Jazeker! Ongeacht waar u woont of gevestigd bent, wij halen voor dezelfde prijs uw afval op!
  • Wanneer hoor ik wat de definitieve prijs is?
    Bij het maken van een afspraak vult u een inschatting in van het aantal kubieke meter wat u aan afval heeft staan. Aangezien het inschatten hiervan niet altijd even gemakkelijk is, staat de definitieve prijs pas vast wanneer onze personeelsleden het af te voeren afval daadwerkelijk hebben zien staan, de inschatting hiervan met u bespreken en u akkoord gegeven heeft.
  • Hoe plan ik een afspraak in?
    Afspraken kunnen zowel via onze website als telefonisch worden ingepland. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op: 085-0810588
  • In welke regio’s zijn jullie actief?
    Op dit moment halen wij afval op in Noord-Holland, Zuid-Holland, Gelderland, Brabant, Limburg, Groningen of Friesland. Voer uw postcode in op de afspraak pagina om te kijken of we ook in uw regio komen. Staat uw regio er niet bij? Neem dan rechtstreeks contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
  • Hoe weet ik hoe laat de Afval Ophaal Dienst bij mij arriveert?
    U kiest tijdens het maken van een afspraak zelf welke datum en tijdslot het beste binnen uw agenda passen. Vervolgens ontvangt u een bevestigingsmail waarin dit nogmaals vermeld staat. Daarnaast bellen onze vriendelijke medewerkers ongeveer 30 minuten voordat ze bij u op locatie zijn om aan te geven dat ze er bijna zijn. Zo laten wij alles vlot verlopen.
  • Kan ik mijn afspraak nog wijzigen/cancelen?
    In de bevestigingsmail staat dat het niet meer mogelijk is om een afspraak te wijzigen/cancelen. Mocht er echter onverhoopt een wijziging in uw agenda plaatsvinden dan is dit altijd bespreekbaar. Geef dit telefonisch aan ons door via: 085-0810588.
  • Zijn jullie verbonden aan gemeentes?
    Wij zijn een private onderneming en verlenen onze diensten tegen betaling. Wij zijn niet verbonden aan, noch werkzaam als gemeentelijke instantie.
  • Is betaling per factuur mogelijk?
    Betaling per factuur is mogelijk mits u een zakelijke klant bent. Indien u per factuur wilt afrekenen, dient u dit van tevoren duidelijk kenbaar te maken en uw bedrijfsgegevens door te geven. Particulieren kunnen niet per factuur betalen. Als particulier kunt u betalen via pin/creditcard direct nadat uw afval door onze vriendelijke medewerkers is ingeladen. Er zijn geen kosten vooraf.
  • Overige vragen?
    Bij overige vragen kunt u op maandag t/m vrijdag tussen 08:30-17:00 uur contact met ons opnemen via: 085-0810588.
  • Afval Ophaal Dienst BV IconAfval Ophaal Dienst BV

    Kloosterbaan 27, Roermond

    4,8 408 reviews

    • Avatar Ronny Bossers ★★★★ in de afgelopen week
      Ik zat enorm omhoog met een grote hoekbank. We kregen een nieuwe bank smiddags. Smorgens was de oude bank nog niet weg, ondanks vele pogingen via marktplaats en kringloop. Rond 10 uur gezocht naar een definitieve oplossing. Ik kwam bij … More deze organisatie terecht. Mailtje gestuurd en binnen enkele uren was de bank opgehaald. Wel prijzig, maar wel zeer snel geregeld. Heel blij mee. Vanwege de prijs 1 ster minder gegeven.
    • Avatar Lynne ★★★★★ in de afgelopen week
      Very professional and friendly. I recommend their service!
    • Avatar Frank van den Heuvel ★★★★★ in de afgelopen week
      Eergisteren is Bert en zijn collega langs gekomen om mijn 3-zits bank op te halen. Ik kreeg netjes een belletje circa 30 minuten voordat ze kwamen. Helaas was de bank te groot en de deuropening te klein om de bank uit de woning te krijgen. … More Ze hebben van alles geprobeerd, maar helaas. Dus zijn ze zonder bank weggegaan. Ik zou weer contact opnemen zodra de bank in tweeën zou zijn. Dit is, met dank aan de lieve buren, gelukkig vrij snel gelukt. Ik heb toen Bert gebeld of ie nog in de buurt was, maar dat was niet het geval. Hij zou me bellen zodra hij weer thuis was. 's Avonds hebben we weer contact gehad en hij was bereid om de volgende ochtend, op zijn vrije dag(!), alsnog de bank op te halen. Doordat de bank gehalveerd was, is het uiteindelijk wel gelukt de bank in de vrachtwagen te krijgen. Nogmaals complimenten voor beide mannen, maar met name voor Bert voor deze fantastische service!
    • Avatar Mayke Van De Westerlo ★★★★★ in de afgelopen week
      Ze hebben hun werk netjes gedaan!