Vanaf
€125,-€99,-
Oude printers laten ophalen
Bereken hier je prijs of vul je postcode in en check de mogelijkheden bij jou in de buurt!
Simpel en snel van je afval af in 5 stappen!
Postcode
Prijs
Datum
Gegevens
Klaar!
-
Vriendelijke service — Wij halen je afval snel op, mét een glimlach.
-
Geen gesjouw — Wij tillen alles voor je, waar het ook staat.
-
Makkelijk betalen — Wij vragen geen betaling vooraf.
-
Tijd besparen — Wij doen het werk, jij hoeft niet naar de milieustraat.
-
Geen vervoer nodig — Wij brengen alles mee om het af te voeren.
-
Duurzame oplossing — Wij recyclen of geven je spullen een tweede kans.
Vragen? Check de we nemen mee pagina of onze FAQ
Heeft u nog een aantal oude printers of kopieermachines staan op uw kantoor? Dit zijn vaak enorme bakken die lastig te verplaatsen zijn. Is dat oude ding ook nog eens kapot? grote kans dat het enkel nog maar ruimte inneemt en stof staat te vangen. Hoog tijd om er van af te komen! Wij van de Afval Ophaal Dienst halen graag uw oude elektronica in combinatie met ander afval op!
8 voordelen van oude printers laten ophalen door de Afval Ophaal Dienst
U bespaart tijd
U hoeft zelf geen transport te regelen
U bespaart kracht en energie
Uw afval laten ophalen is goedkoper dan een container huren
Uw afval staat niet op straat
Snelle service
Plan gemakkelijk online een afspraak om uw afval op te laten halen. In de meeste gevallen kunnen we er al binnen 24 uur zijn.
Milieuvriendelijke afvalverwerking
Netjes opgeruimd
Wij doen al het zware werk. Opgeruimd staat netjes. En het kost jou geen enkele moeite. Maak dus meteen een afspraak
Printers en kopieermachines in combinatie met ander bedrijfsafval
Hét grote voordeel van de Afval Ophaal Dienst is dat u diverse afvalstromen tegelijkertijd door ons kunt laten ophalen. Heeft u de archiefkasten uitgezocht, met als resultaat een hele hoop papierwerk dat weg kan? Ook dat nemen we in dezelfde rit nog voor u mee. Is de archiefkast zelf ook aan vervanging toe? Onze sterke krachten laden uw oude kast in de vrachtwagen. Zo bent u binnen een mum van tijd van al uw bedrijfsafval af. Werkt een stuk efficiënter!
Wat kost het om printers te laten afvoeren?
De exacte prijs van uw bedrijfsafval afvoeren, is afhankelijk van de hoeveelheid printers in combinatie met ander afval. Onze prijzen zijn namelijk gebaseerd op vrachtwagen volume. U kunt zelf al een inschatting op onze prijzen pagina.
Zodra onze mannen arriveren en de hoeveelheid afval bekeken hebben, wordt de uiteindelijke prijs bepaald. Als u akkoord gaat met de prijs, gaat het team voor u aan de slag. Mocht u niet akkoord gaan met de uiteindelijke prijs, dan is dat prima. Wij rijden dan kosteloos weer door naar de volgende klant.
U hoeft dan ook niets vooraf te betalen. Zo komt u niet voor verrassingen of onverwachte kosten te staan. Wij bieden een totaaloplossing voor eenieder die van het gemak van onze dienstverlening wil profiteren en hier budget voor kan en wil vrijmaken!
Binnen 24 uur van uw oude printers en elektronica af
- Stap 1: Plan online een ophaalafspraak op uw gewenste dag en tijdstip
- Stap 2: U ontvangt een bevestiging van de ophaalafspraak per e-mail
- Stap 3: Ongeveer 30 minuten vóór de afspraak wordt u gebeld met de exacte tijd
- Stap 4: Wij bepalen ter plekke de uiteindelijke prijs
- Stap 5: Bent u akkoord? Dan bent u een paar tellen later van uw afval af
- Stap 6: U rekent af met uw pin of creditcard
Afval Ophaal Dienst BV
Kloosterbaan 27, Roermond
4,8 1.019 reviews
-
Vicky Li ★★★★★ in de afgelopen week
Afspraak is makkelijk gemaakt. Twee netten mannen aan de deur. Heel tevreden. -
john klink ★★★★★ in de afgelopen week
-
Anja Bouwense ★★★★★ een week geleden
Ik ben SUPER TEVREDEN met de Afval Ophaal Dienst van Stefan Jansen !!! Wat een super snelle service!!!
Er was een tijdstip vermeld, maar kreeg keurig een belletje dat ze iets later zouden komen, omdat ze een spoedklusje tussendoor hadden, … More aan de overkant (in Zeeuws Vlaanderen)
Toen ze bij mij aankwamen, hebben ze gekeken wat ik niet meer nodig had. Daarna heeft Stefan de openbakwagen naar de achterplaats gereden, dat was handiger om de spullen via de lift, naar de verdieping onder mij, zo in die bak te laden.
Zijn mede-collega heeft ondertussen alle losse kastdelen, bed ombouw met lattenbodems, 2 overige pakketten laminaat in de lift gezet en de spullen zo via die andere verdieping, aan Stefan kunnen geven.
Het overbodige gasfornuis heeft hij daarna nog opgehaald via de lift (ik kan terug naar mijn "oude" woonadres, opnieuw gebouwde huurhuis dat nu gasloos is)
Ik denk dat ze alles binnen een kwartier ingeladen hadden, super snel. Dankjewel voor deze goede service! -
Olga Miasnikova ★★★★★ een week geleden
Used already twice. Every time is just perfect! Clear communication, polite staff, and quick work. Accept basically everything. I will use it in future for sure.