Samenwerkingen bewindvoerders
Vanwege onze professionele aanpak, flexibiliteit én snelheid werken wij regelmatig samen met bewindvoerders in onze werkgebieden.
Wat je vaak ziet bij cliënten van bewindvoerders is dat deze mensen naast hun portemonnee ook hun huis niet op orde hebben. Naast schulden, stapelt ook de rommel in huis op. Voor hun financiële problemen wordt nu zorg gedragen, maar de rust in het hoofd is nog niet volledig teruggekeerd. Simpelweg omdat spullen uit het verleden, weinig ruimte en veel rommel vaak weinig goed doet voor de gemoedstoestand van de mens. Om te zorgen dat deze mensen het balans in hun leven terugkrijgen, is een volgende stap om meer rust in huis te creëren. Hier kunnen wij bij helpen!
Wij ontzorgen
Het opruimen van een huis voelt vaak als een hele onderneming. Dat is het ook. Het begint bij het sorteren van de spullen. Wat
mag weg en wat niet. Vervolgens dient het afval gescheiden te worden en weggebracht naar de kringloop, de stort of moet er een container worden gehuurd. Zodoende kan het dagen duren voordat uw cliënt ook daadwerkelijk van alle rommel af is. Al met al een tijdrovende klus en iets waar een bewindvoerder geen tijd voor heeft.
Wij kunnen dit proces voor alle betrokken partijen vereenvoudigen. De cliënt of betrokkenen hoeven enkel te verzamelen wat weg kan/moet en wij verzorgen de rest.
Onze werkwijze
- Stap 1: Plan eenvoudig online een ophaalafspraak in op een gewenste dag en tijdstip. Dit kan veelal op korte termijn geregeld worden. Vermeldt er duidelijk bij dat u een bewindvoerder bent. Mocht een situatie meer uitleg nodig hebben, laat u ons een bericht met uw telefoonnummer achter en zullen wij contact met u opnemen.
- Stap 2: U ontvangt een bevestiging van de ophaalafspraak per e-mail.
- Stap 3: Op de dag zelf wordt u ongeveer 30 minuten voor de afspraak gebeld met de exacte aankomsttijd, tenzij anders afgesproken.
- Stap 4: Wij bepalen ter plekke de uiteindelijke prijs en leggen deze ter akkoord voor.
- Stap 5: Akkoord? Dan gaan wij aan de slag en is het afval binnen een mum van tijd verdwenen.
- Stap 6: Wij vegen de plaats waar het afval lag keurig na en zijn weer weg.
- Stap 7: U betaald terplekke met pin of creditcard óf ontvangt de factuur per e-mail.
Voordelen
Mogelijk heeft u overwogen om een container te huren. Het huren van een afvalcontainer biedt tal van voordelen, maar het laten ophalen van uw afval biedt nog veel meer voordelen. In dit artikel leest u waarom u beter voor een afval ophaal dienst kunt kiezen voor uw cliënt, dan voor een container huren. We hebben daarnaast nog een aantal voordelen van de totaalservice voor u opgesomd:
Tijdsbesparing
Er hoeven geen ritjes naar de milieustraat gemaakt te worden en wij nemen alles in één keer mee.
Besparen van kracht en energie
Geen getil en gesjouw. Wij ontzorgen volledig.
Milieubewust
Alles wat we meenemen brengen wij naar een afvalverwerker waar een grondige sortering plaatsvindt. Wij werken met milieubewuste afvalverwerkers samen waarbij zoveel mogelijk wordt gerecycled.
Afvalstromen combineren
Het ophalen van bijvoorbeeld meubels kan gecombineerd worden met het ophalen van andere afvalstromen. Denk aan oud hout, elektronica of grofvuil.
Snelle service
Plan gemakkelijk online een afspraak om het afval op te laten halen. Wij kunnen er vaak al binnen 24 uur zijn!
Niet alleen voor de cliënt brengt een afval ophaalservice meerdere voordelen met zich mee. Ook is het voor u als bewindvoerder makkelijk te managen. Onder andere om deze drie redenen:
1.
U als bewindvoerder of de cliënt zelf kan zonder offerte afspraak direct geholpen worden. Dit kost dus geen extra tijd en er kan op korte termijn geholpen worden.
2.
Onze prijzen zijn vooraf bekend. Zo komt u niet voor vervelende verrassingen te staan. Bekijk hier de actuele prijzen en bereken het aantal kuub.
3.
Bij akkoord van u als bewindvoerder per e-mail, kan er op factuur betaald worden. Uw cliënt hoeft dus niet te pinnen, wat normaal wel het geval is.
Creëer rust in het huis en het hoofd van uw cliënt en maak gebruik van onze service. Maak direct een afspraak!
Afval ophalen?
Wij komen graag bij u langs in de volgende provincies om uw afval op te halen:
- Limburg
- Brabant
- Amsterdam & regio
- Zuid-Holland
- Groningen
Laat uw afval ophalen als u in Eindhoven, Den Bosch, Nijmegen, Roermond, Maastricht, Amsterdam, Utrecht, Groningen of in de buurt van deze plaatsen woont. Woont u hier niet in de buurt? Controleer dan uw postcodegebied door uw gegevens in te vullen in ons afspraken venster. Staat uw regio er niet bij? Neem dan contact met ons op: 085-0810588.
Wij komen ongeacht waar u woont of gevestigd bent, voor dezelfde prijs uw afval ophalen. Maak direct uw afspraak bij Afval Ophaal Dienst en reken af met oud afval!