Kantoorafval laten ophalen
Bent u het zat om te struikelen over bergen papier, koffiebekers, stoffige, kapotte monitoren en verpakkingen op kantoor? Of maakt u zich zorgen over de milieu-impact van uw bedrijfsafval? Wij begrijpen de frustraties en zorgen die kantoorafval met zich meebrengt. Daarom biedt de Afval Ophaal Dienst de oplossing: wij nemen de verantwoordelijkheid voor het efficiënt en milieuvriendelijk afvoeren van uw kantoorafval. En het beste van alles? Het kost u nauwelijks tijd of moeite. Maak vandaag nog een afspraak en zie uw kantoor binnen no-time weer stralen.
Kantoor afval laten ophalen: 8 voordelen
U bespaart tijd
U hoeft zelf geen transport te regelen
U en uw collega's of medewerkers hoeven niet mee te sjouwen
Zo kunnen arbeidsuren, maar ook kracht en energie efficiënter besteed worden.
Kantoorafval laten ophalen is goedkoper dan een container huren
U betaalt alleen voor de daadwerkelijke hoeveelheid af te voeren m3 afval, hoeft uw afval niet te scheiden, of aparte containers te huren per afvalsstroom.
Uw afval staat niet op een bedrijventerrein, parkeerplaats of op straat
Geen gedoe met smalle straatjes, parkeergelegenheid of profiterende buren. Wij halen het afval op in de betreffende ruimte.
Snelle service
Plan gemakkelijk online een afspraak. In de meeste gevallen kunnen we al binnen 24 uur bij uw kantoor zijn.
Milieuvriendelijke afvalverwerking
Wij werken met milieubewuste afvalverwerkers samen waarbij zoveel mogelijk gerecycled wordt. Zo draagt u als bedrijf ook bij aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
Netjes opgeruimd
Wij doen al het zware werk en vegen de plek waar het afval lag nog even na. Opgeruimd staat netjes. En het kost u geen enkele moeite. Maak dus meteen een afspraak!
Binnen no-time van uw afval op kantoor af
Wij halen bijna alle soorten afval bij uw kantoor op. Denk aan oude meubels, elektronica, promotiemateriaal, witgoed, karton, bureaustoelen, bureaus en vloerbedekking. In zes stappen bent u binnen een mum van tijd van al uw kantoorafval af:
- Stap 1: Plan online een ophaalafspraak op uw gewenste dag en tijdstip
- Stap 2: U ontvangt een bevestiging van de ophaalafspraak per e-mail
- Stap 3: Ongeveer 30 minuten vóór de afspraak wordt u gebeld met de exacte tijd
- Stap 4: Wij bepalen op locatie de uiteindelijke prijs
- Stap 5: Bent u akkoord? Dan bent u binnen no-time van uw kantoorafval af
- Stap 6: U kunt op factuur betalen
De kosten van kantoorafval laten ophalen
Wij halen uw afval al op vanaf € 99,- excl. btw. U kunt zelf al een inschatting maken met onze kuub calculator. De exacte prijs van kantoorafval laten ophalen, is afhankelijk van de hoeveelheid m3 afval.
Wij bieden een totaaloplossing voor eenieder die van het gemak van onze dienstverlening wil profiteren en hier budget voor kan/wil vrijmaken. Wij zien uw afspraak ontzettend graag tegemoet.
Veilige archiefvernietiging
Archiefvernietiging is een belangrijke taak voor elk bedrijf, ongeacht de grootte of de branche waarin het opereert. Oude en vertrouwelijke documenten moeten op een veilige en verantwoorde manier worden vernietigd om te voorkomen dat vertrouwelijke informatie in verkeerde handen valt. Daarom biedt de Afvalophaaldienst een veilige en efficiënte archiefvernietigingsdienst aan. Zo kunt u er van uit gaan dat vertrouwelijke informatie waar u van af wilt, bij ons in veilige handen is.
Afval Ophaal Dienst BV
Kloosterbaan 27, Roermond
4,8 770 reviews
-
Mirjam Cok
★★★★★
in de afgelopen week
Supersnel geregeld! Kantoor leeg in slechts één middag, top
- Lex ★★★★★ in de afgelopen week
-
Frederique
★★★★★
een week geleden
Vriendelijk, kundig en snel, een aanrader! PM pas later op de webpagina als je doorklikt bij de bestelling zie je de daadwerkelijke prijzen (bijv. dat je per verdieping tillen ook nog 20 euro per verdieping erbij betaalt) maar los daarvan … More een zeer goede ervaring.
-
Laura Silvius
★★★★☆
een week geleden
We maakten 's avonds laat een afspraak en de volgende ochtend konden ze al bij ons op de stoep staan! De prijs online is ook exact wat we afgerekend hebben. Dat is misschien licht aan de prijzige kant, maar daar staat wel een top service … More tegenover.
De avond van tevoren kregen we nog een mailtje met een tijdvak van een half uur, en een half uur voordat onze bank werd opgehaald werden we nog netjes gebeld. Heel fijn! En daarnaast ook gewoon een super vriendelijke vader en zoon die goed op andere meubels/muren letten tijdens het weghalen van je spullen 🙂 Bedankt!