Bedrijfsafval laten ophalen
Geen gedoe meer met bedrijfafval? Kijk hieronder waarmee wij u kunnen helpen.
Vanaf
€99,-
Excl. btwWaar kunnen wij u mee helpen?
Bedrijven produceren verschillende soorten afvalstromen. Of het nu gaat om een kleine winkel, of een heel kantoorpand. Net als in huis is het ook in uw werkomgeving goed om eens in de zoveel tijd een grote schoonmaak te houden. Oude meubels, kapotte elektronica en overig afval staan al snel in de weg, maar het zelf afvoeren van het afval kost voor u als ondernemer tijd en dus geld. Wij, van Afval Ophaal Dienst kunnen u de tijd en het geld besparen. Wij zorgen voor het vervoer, de mankracht en het streven om uw bedrijfsafval binnen 24 uur af te voeren.
Afval Ophaal Dienst kan helpen bij het afvoeren van o.a. oude meubels, koelkasten, printers, plantenbakken en archief. Onze professionals zijn uitgerust met de juiste voertuigen en gereedschappen om deze items veilig en efficiënt af te voeren, waar mogelijk recyclen we de recyclebare materialen en doneren we de donaties.
Retail / winkels
Hotels
Keukenmontage afval
Meubel en bedden Specialisten
Eenvoudig uw bedrijfsafval op laten halen:
Wij halen bijna alle soorten afval bij uw bedrijf op. Denk aan oude meubels, elektronica, promotiemateriaal, horeca afval, printers, kantoorafval en vloerbedekking. In zes stappen bent u van al uw bedrijfsafval af:
- Stap 1: Plan online een ophaalafspraak op uw gewenste dag en tijdstip
- Stap 2: U ontvangt een bevestiging van de ophaalafspraak per e-mail
- Stap 3: Ongeveer 30 minuten vóór de afspraak wordt u gebeld met de exacte tijd
- Stap 4: Wij bepalen op locatie de uiteindelijke prijs
- Stap 5: Bent u akkoord? Dan bent u binnen no-time van uw bedrijfsafval af
- Stap 6: U rekent af met uw pin of creditcard of betaalt op factuur
Wat kost bedrijfsafval ophalen?
De exacte prijs van bedrijfsafval laten ophalen, is afhankelijk van de hoeveelheid bedrijfsafval. Onze prijzen zijn namelijk gebaseerd op het aantal items en m3. U kunt zelf al een inschatting maken met onze prijslijst.
Bij aanvang van de ophaalafspraak wordt de uiteindelijke prijs bepaald. Als u akkoord gaat met de prijs, gaan onze mannen voor u aan de slag. Mocht het toch te duur zijn, dan is dat ook geen probleem. Dan rijden wij kosteloos weer door naar de volgende klant. U hoeft dan ook niets vooraf te betalen. Zo komt u niet voor verrassingen of onverwachte kosten te staan.
De Afval Ophaal Dienst is niet verbonden aan, noch werkzaam als gemeentelijke instantie. Wij zijn een private onderneming en halen uw afval op tegen betaling. Wij zijn geen vervanger voor de gemeentelijke regelgeving. Wij zijn ook geen vervanger voor de milieustraten, maar bieden wel vele voordelen ten opzichte van deze instanties.
Wij bieden een totaaloplossing voor eenieder die van het gemak van onze dienstverlening wil profiteren en hier budget voor kan/wil vrijmaken.
Binnen enkele uren van uw afval af!*
Geen geregel van vervoer en hulptroepen
Kies zelf een dag en tijd die uitkomt
Streven naar hergebruik!
Bedrijfsafval prijzen: Goedkoper dan een container huren
Het laten afvoeren van uw bedrijfsafval is goedkoper dan een container huren. Lees hier meer over verschillen tussen een container huren en een afvalophaaldienst. Naast de standaard lagere prijzen kunnen onderstaande redenen er ook nog voor zorgen dat u minder hoeft te betalen:
- U betaalt voor de daadwerkelijke hoeveelheid afval in plaats van een containermaat.
- Wij komen alle soorten afval in één afspraak ophalen, in plaats van dat u extra moet betalen omdat u meerdere afvalsoorten wil laten afvoeren.
- Uw personeelsleden hoeven geen tijd te besteden aan het sjouw- en tilwerk. Wij doen dat voor u. Zo kunnen arbeidsuren efficiënter besteed worden.
Geen gedoe meer met je rommel?
Voordelen
Snelle service
Wilt u snel van uw rommel af? In veel gevallen kunnen we al binnen 24 uur bij uw bedrijf zijn! Voer uw gegevens in het afspraken-venster in om te kiezen welk moment schikt.
Online afspraak maken
Het is heel eenvoudig om online een afspraak in te plannen op de dag en tijdstip dat u het beste uitkomt.
Betrouwbare prijs
Wij werken met een eerlijke all-in prijs. Ophalen, vervoeren en afvoeren zitten hierbij inbegrepen. Het aantal kuubs vooraf inschatten is een lastige, daarom berekenen wij de definitieve prijs ter plekke.
Geen gedoe
Wat een fijn vooruitzicht dat u zelf niet hoeft te slepen met uw afval hè?! En u vermijdt ook die lange rij bij de milieustraat, omdat wij alles meenemen. U hoeft gewoon de deur niet meer uit.
Geen transport(bus) of aanhanger nodig
Wij komen op de zaak de uw spullen ophalen. U heeft dus geen onnodige kosten en loopt geen risico bij het huren van een bus of vrachtwagen. En lenen van een aanhanger hoeft ook al niet.
Eigen (bedrijfs)auto hoeft u niet vies te maken
Eerder reed u met uw eigen auto naar de milieustraat, maar u weet nog wel welke klus daarna op u te wachten stond: uw auto helemaal cleanen. Dat is nu verleden tijd, want wij halen al uw bedrijfsafval op.
Milieuvriendelijke afvalverwerking
Wilt u van uw rommel af, maar wel graag verantwoord? Schakel ons dan in. Wij zorgen voor een milieuvriendelijke oplossing: zoveel mogelijk afval wordt gedoneerd of gerecycled.
Netjes opgeruimd
Wij doen al het zware werk en vegen de plek waar het bedrijfsafval lag nog even na. Opgeruimd staat netjes. En het kost u geen enkele moeite. Maak dus meteen een afspraak!
Veelgestelde vragen over bedrijfsafval laten ophalen.
- Welk type bedrijfsafval halen wij op?Wij zijn flexibel in het soort bedrijfsafval dat wij ophalen. Of het nu gaat om een grote partij oude pallets of een enkele oude bureaustoel, wij staan voor jullie klaar. Zolang het afval door twee personen te tillen is, kunnen wij het voor je verwerken. Wij halen diverse soorten bedrijfsafval op, zoals:
- Pallets
- Karton
- Oud papier
- Plastic verpakkingen
- Hout
- Metalen
- Elektrische apparatuur
- Oud meubilair (bureaustoelen, bureaus, kasten, etc.)
- Planten
- Wat doen we met het bedrijfsafval?Wij doen er alles aan om jouw bedrijfsafval zo duurzaam mogelijk te verwerken. Hoewel niet alles herbruikbaar is, scheiden wij zorgvuldig en werken we samen met partners zoals We Cycle en Retourmatras om zo veel mogelijk materialen een tweede leven te geven. Daarnaast plannen we onze routes efficiënt om onze CO2-uitstoot te verminderen. Zo dragen we samen bij aan een schonere wereld.Plan je ophaalafspraak eenvoudig online. Kies zelf de dag en tijd die jou het beste uitkomt. Na het maken van een afspraak ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Moet je de afspraak verzetten? Geen probleem, neem even contact met ons op.
- Hoe kan ik een afspraak maken voor het ophalen van bedrijfsafval?Plan je ophaalafspraak eenvoudig online. Kies zelf de dag en tijd die jou het beste uitkomt. Na het maken van een afspraak ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Moet je de afspraak verzetten? Geen probleem, neem even contact met ons op.
- Hoe kan ik betalen?Als zakelijke klant ontvang je altijd een btw-factuur. Je kunt bij onze medewerkers betalen met pin of creditcard. Als dat niet mogelijk is, ontvang je achteraf een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen. Heb je specifieke betaalprocedures, zoals het gebruik van PO-nummers? Geef dit aan bij het maken van je afspraak.
- Hoe wordt jullie planning gemaakt?Het plannen van een ophaalafspraak is heel eenvoudig. Voer je postcode in en ons systeem toont je direct alle beschikbare opties. Zo weet je altijd zeker dat er iemand bij je in de buurt is.
Afval Ophaal Dienst BV
Kloosterbaan 27, Roermond
4,8 791 reviews
-
Hanneke Wouters
★★★★★
in de afgelopen week
Snel, vriendelijk en doelmatig. Keurige communicatie via de telefoon en app.
-
Viv Renate
★★★★★
in de afgelopen week
Goede en vlotte service; nog extra spullen afgevoerd. En zeer vriendelijke mensen. Aanrader!
-
Agnes Philips
★★★★★
een week geleden
Fijne service. Blij dat deze mogelijkheid er is
-
Kimberley Vorswijk
★★★★☆
een week geleden
Gelijk een afspraak kunnen maken.
Vriendelijke medewerker.